Canım Üniversitem

 

marmara-universitesi-iletisim-fakultesinde-kavga-2-yarali-2

Benim okuduğum üniversite gerçekten tercih etmeden önce düşünülmesi gereken biryer.Facebook gibi sosyal ağlardan her sene bu konuda mailler geliyor.Durumun trajik olan kısmı bana soran kişilerden hiçbirine burayı tavsiye edemiyorum.Çünkü sistem olan söylentilerle hareket eden bir yapıya sahip.

Şu aralar tez konusunda bir gerilim yaşıyorum.Yani bu konuda belli bir açıklama veya internette duyuru gibi birşey beklemiyorum.Çünkü yıllardır böyle oldu.Gelişmeleri dedikodularla öğrendik.Sınavdan yarım saat önce sınav yerleri değişti afalladık…

Şu an bana bu konuda soru soranlara cevabım gayet açık : özel okula gidinGülümseme ha paranız yok mu ?

Bir sene daha sabredip burslu özel okula gidin devlet okulunda acı çekmeye gerek yok yani.Hastaneler gibi üniversitelerinde özelleri daha nitelikli oluyor.

ilerde de kimse size aa devlet okulunda mı okudun diye özel muamele yapmıyor.Hatta onların yanında vasıfsız eleman gibi kalıyorsunuz.

Güzel ve nitelikli bir eğitim hayatı yaşamanızı dilerim.

Bir Cevap Yazın

